Plecand de la premisa ca exista anumite dispozitii innascute dar ca stilurile de invatare nu sunt altceva decat strategii pe care individul le poate modifica dupa bunul sau plac, proiect educativ - „Alege sa-ti construiesti creativ si responsabil personalitatea”, ajuns la a doua activitate: Invata sa inveti”, a punctat necesitatea de a conștientiza urmatoarele avantaje: elevii vor fi capabili sa inteleaga cum anume trebuie sa isi modifice stilul de invatare astfel incat sa abordeze eficace diferite domenii de cunoastere si reciproc, profesorii vor fi capabili (cunoscand stilurile de invatare preferate ale elevilor) sa-si modifice modelul de predare. Astfel, s-au aplicat chestionare pentru identificarea stilului de invatare al fiecarui elev, s-au prezentat tehnici eficiente pentru atingerea performantei scolare si s-a insistat pe posibilitatea ca prin formarea unor deprinderi corecte, elevii sa poata sa-si dezvolte si alte stiluri de invatare. Toate acestea fiind premisele unei personalitati responsabil si creativ formata.
Pentru defasurarea activitatii centrale, grupul tinta a fost ordonat pe stiluri de invatare si fiecare echipa a participat pe rand, la patru ateliere pe urmatoarele discipline: economie, istorie, romana si fizica. Cu aceasta ocazie au putut sa-si descopere potentialul personal, sa-si consolideze stima de sine si, nu in ultimul rand, sa lege prietenii cu colegii din scolile partenere. Desi intalnirea a avut loc in timpul liber al elevilor, entuziasmul cu care s-au implicat in desfasurarea activitatilor este un indicator al oportunitatii temei propuse si o speranta ca vor consolida cunostintele dobandite. Felicitam pe aceasta cale cadrele didactice propunatoare:Suditu Elena, Ionescu Adina, Barbu Corina, Madalina Busoi si Moise Daniela.
O.N
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu